Pazar, Haziran 16, 2013

babalar günü mesajı

Kötüsün, hainsin, narsistin kralısın. Kendinden başkasını düşünmüyorsun. Dünya senin çevrende dönüyor sanıyorsun. Herkes senin uzantınmış gibi davranıyorsun. Empati yeteneğin yok. O kadar ki kimseyi sevmiyorsun, belki aileni bile. Artık o kadar hastalıklı bir hale geldin ki artık diğer insanları seviyormuş, umursuyormuş gibi de yapamıyorsun.
Bir tek kendini önemsiyor, kendini seviyorsun. Patolojin o kadar arttı ki artık psikoza kayıyorsun. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu ayrıd edecek sağduyudan yoksunsun. Sen başımızdaki kara bulutsun. Bir belasın. Seni hak edecek nasıl bir hata yaptık bilmiyorum.
Herşey senin bildiğin gibi olmalı istiyorsun. Doğru bildiğinde ısrar ediyorsun ve değiştirmeye yanaşmıyorsun. İnatçısın ve sabit fikirlisin. İstediğin olmadığında küplere biniyorsun.
İnsanları manipule ediyorsun. Bizler senin gözünde sadece benlik değerini yüksletmek, ayakta tutmak için kullanacağın piyonlarız. Kaç kişinin hayatını kararttın. Kötüsün, hem de çok kötüsün.
Bir tarafına kına yak artık. Senden nefret ediyorum... En büyük kötülükler seninle olsun.

2 yorum:

esra dedi ki...

Saat 22.41.... Beyza uyudu. Oturdum bütün yazdıklarını okudum. Hepisine katılıyorum. Bir gazetede ya da dergide okumak isterim bunları. Ama!! Bugünkü şartlarda!!! Nerdee!! Olsun, yine de yazıp çizmeye devam edelim biz... Astalavista...

esra dedi ki...

Saat 22.41.... Beyza uyudu. Oturdum bütün yazdıklarını okudum. Hepisine katılıyorum. Bir gazetede ya da dergide okumak isterim bunları. Ama!! Bugünkü şartlarda!!! Nerdee!! Olsun, yine de yazıp çizmeye devam edelim biz... Astalavista...