Perşembe, Ocak 27, 2011

İnfaz


Aylardır hatta yıllardır beklediğim gün geldi. Yarın saat 10'da tezimi savunmak için Ankara'da olacağım. Birçok kişi savunmadan alnımın akıyla kutrulacağımı savunurken benim gözümün önüne garip görüntüler geliyor.
I have dynamic images of rapidly escalating and intensitying danger regarding my thesis defense meeting. Aslında ykarıda geçen cümle "images of rapidly escalating and intensifying danger" tezimin çerçevesini oluşturan 2 önemli kavramdan biri. Bu yazıyı yazmaya başlayana kadar şu andaki kaygımın looming vulnerability ile ilgili olduğunu aklıma bile getirmemiştim.
Bu süreç içinde incelediğim kavramları kendi üzerimden tekrar tekrar düşünmüşlüğüm vardır. Perfectionism, olmazsa olmaz. parental bonding, özellikle yamaç doğduktan sonra kabuslarıma giren bir soruyu tüm geçtiğimiz yıl boyunca tekrar tekrar tetikledi, "ben nasıl bir anneyim? çocuğuma zarar mı veriyorum". Üstünde kendim üzerinden düşünmediğim bir looming vardı. Savunmadan 1 gün önce bunu da halletmiş oldum. mutluyum, gururluyum... (aslında bunun aslı yarın saat 12 civarı belli olacak).
Bugünün yazısında başlarken aklımda bunları yazmak yoktu. Aslında bunları farketmem iyi oldu...
Yazabilirsem yarın tekrar yazacağım, savunmadan geçince insanda nasıl değişiklikler oluyor, looming maladaptivity ortadan kalkıyormu, boy uzuyor, cilt güzelleşiyor, selülozlar ortadan kalkıyormu.
Günün fotosu da buracıkta. Ne koyacağıma hanüz karar vermedim. Sonra anlatırım.

2 yorum:

Feride Nizamettin dedi ki...

kızım yazdıklarının yarısını anlamadım..pisikolocik pisikolocik konuşmuşsun :)

yarın için başarılar diliyorum, enerji, sinerji, dua hepsinden gönderiyorum.

güzel haberlerini bekliyoruz ciciş:)

hekimsel dedi ki...

ayşeğim başarılar, ben de inananlardanım başaracağına.Ayrıca ben de anlamadım yazıdaki bazı cümlelerde ne dediğini:)