Salı, Temmuz 14, 2009

"İnek Denizi"


Dünkü uzun yazıdan sonra artık Eğirdir dosyasını bir süreliğine kapatmam gerektiğini hissettim. Evet özledim, takıntılı şekilde özledim, bazen rüyalarıma girecek şekilde özledim, biliyorum ama biraz başka şeylerden de bahsetmek fena olmaz diye düşünüyorum. Tabi kapanışı da farklı bir fotoğrafla yapayım dedim.
Bu fotoğrafı 2003 Temmuzunda çektim. Eğirdir'in simgesi olan çatal zirveli "Sivri" dağının eteğiden çektim. Bu yerin biraz aşağısında evler başlıyor ve halk arasındaki adı "inek denizi". Eskiden bu bölgede ev yokmuş ve evlerin tuvaletleri temizlendikten sora atıklar arabalarla getirilip buraya dökülürmüş. İşin garip tarafı o dönemde şehirlerarası (Konya- Isparta) yolu da bu bölgenin biraz altından geçiyormuş. İnek denizi adı nereden geliyor gerçekten bilmiyorum ama güzel manzaralı, havadar bir yer.

Hiç yorum yok: