Cuma, Temmuz 17, 2009

2003 şubat

Fotoğraf çekmeye 13 yaşında babamın polonya pazarından aldığı emektar zenith ET ile başladım. Pozometresi dışarda, metal gövdeli, ağır, tüm zenithler gibi zaman zaman perde hatası veren bir makinaydı benim emektarım. Emektar diyorum çünkü kendisini 6-7 yıl kullandım. Polonya pazarına gidip çeşit çeşit lensler bile aldım ona. Güzel fotoğraflar da çektiğim oldu kendisiyle. Hatta bir dönem yapışık kardeş gibi yaşıyorduk kendisiyle. Nereye gitsem yanımdaydı. Severdim kendisini.
Üniversitede daha fazla ilgilenmeye başladım fotoğrafla. Eski hobim olan resim'e vakit harcamak istemiyordum artık. O dönemde nenemim sponsorluğunda Canon A-1 sahibi oldum ama Zenith hala hep yanımdaydı. Çift makina çalışıyor, Zenith'le siyah-beyaz çekiyordum. Ancak Canon ya da Canan, Canon'cu oluşumun başlangıcıdır.
300D Ocak 2003'te alındı. E çağ değişmişti artık ve dijitale geçiş lazımdı. 300D ile İstanbul'da birkaç ısınma turu attıktan sonra çıktığımız ilk tatilde Paris'e düştü yolumuz.
Aşağıdaki fotoğraf malum kulenin altında bir gece çekildi. Yeni makinam ve ben o zaman ısınma turları atmaktaydık.


300D duymasın ama daha sonra hiçbir makinayla Zenith'imle kurduğum ilişkiyi yaşayamadık.

Hiç yorum yok: