Cumartesi, Aralık 11, 2010

Temiz Tabak

Yaklaşık 5 dakika önce tezimin son bölümünü gönderdim.Yıllardır yazmaya çalıştığımız ancak bir türlü bitmek bilmeyen WCST makalesi de bugün öğleden sonra bitti. Sanki basiretim bağlanmıştı da birden çözülmüş gibi oldu. Böyle olacağını bilseydim ne biliyim daha geçen yıldan ya da yaz başından falan kurşun neyin döktürürdüm. 10 dakikada kurşun döktürmek varken ben bütün yazımı tatil yapmaksızın bıkarsakslarda geçirdim. Kafein tein bağımlısı oldum, kamburum çıktı, yüzüm kırıştı. iyice ucubeye döndüm.
Bu arada unutmadan adağım vardı, tezim bitince saçımı kestirecektim. Unutmadan bu hafta onu halledeyim bari. He he he...

2 yorum:

Feride Nizamettin dedi ki...

mrs. basiret madem elzem işlerin bitti bloguna biraz daha sık yaz. bu arada saçını mı kestireceksin dün 5 saat beraberdik lakırdısını etmedin rezil..merakla bekliyorum:)

Ayse Altan dedi ki...

Benim saç kestirmemden ne olcek. altı üstü gidip "abi, uçlardan al biraz, kat ver, kes ama yine de toplanabilecek uzunlukta olsun" diyeceğim. O da son 10 yıldır her saç kestirmeye gidişimde aldığım sonucu verecek.
Ha birdakika kendime o kadar da haksızlık etmek istemem. Son 4 yıldır, "ustura ile uçlarını incelt, havalı olsun" diyorum.