Çarşamba, Ağustos 19, 2009

Aswan'da sabah


Yeni fotoğraflar çekemiyorum. bunu yazdım daha önce. O yüzden eskileri karıştırıp, onları bloguma ekliyorum. Bu foto da Aswan'da çekildi. Bayram erifesi sabah 6 civarıydı. Serinliğin ve tenhalığın tadını çıkarmak için sabah 5 gibi yollara vurmuştuk kendimizi. Esnaf yeni yeni dükkan açıyordu henüz. Fırınlar çalışıyor, tezgahlar kuruluyor ve etrafa çok güzel yemek kokuları saçılıyordu bu sayede. Bu amca da bir köşeye büzüşmüş ayılmaya çalışıyordu. Tahminimce geceyi sokakta geçirmişti, pek çokları gibi.
Bu fotoğrafın orijinal hali değil tabi ki. Biraz sağdan soldan kırptım, siyah-beyaz'a çevirdim, azıcık da kontrast ekledim. Hatta bir keresinde bir fotoğraf sitesinde ödül almışlığı bile var bunun. Beğenmek-beğenmemek size kalmış. Bana kalan sadece buraya yüklemek.

Hiç yorum yok: