Pazartesi, Haziran 29, 2009

Kaçış


Son zamanlarda yeni fotoğraflar çekme fırsatım olmadığı için hazırdan yemek yapabileceğim tek şey. Bu fotoğrafa olan katkılarından dolayı Arda'ya teşekkürü borç bilirim. Birincisi bu fotoğrafta modellik yapmayı kabul ettiği için. İkincisi ise, yıllar önce "tarkan" ya da "karamurat" filmlerinden görüp de çok beğendiğim, çok heyecanlanmama ve "Burada ne güzel fotoğraflar çekerim ben yaa" dememe sebep olan bu kemeri bulup beni götürdüğü için. Fotoğraf yine Canon EOS 300D ve Sigma tele ile çekildi.

3 yorum:

Burak Güngör dedi ki...

Arda Assos'taki tarihi çıbıkların orada da uçağıyla sana modellik yapmıştı ya ben de o pozu çok beğenirim. Böyle güzel bir fotoya bu kadar cıvık bir yorum yaptığım için de senden özür dilerim:)

ThePumpkinKing dedi ki...

He he. Axess kredi kartçıları gel seni reklamda oynatalım dediler ama parada anlaşamadık.
Aslında süper poz yani. :)

ThePumpkinKing dedi ki...

Ulen şimdi televizyonda gördüm. Axess değil de, maximum kartmış... Ben de neden sırıtıyordu bu herifler diye kıllanıyordum. Meğer dalga geçiyorlarmış...